Popovics Sándor tanácsai

2014.11.15 17:37

Attila !  A tegnapi e – mailedet megkaptam, de mivel nem tudok profi modon dolgozni a laptopommal, nem valaszoltam es kitoroltem. Ha akarod, a normalis e – mailek  segitsegevel, tudjuk apolni baratsagunkat. Sikeres  tevekenykedest kivanok Veszpremben, ahova engem rengeteg szep emlek fuz. Eveken keresztul bajnoki merkozeseket jatszottam  a Keszthelyi Haladassal a Veszprem megyei bajnoksagban a Veszpremi Vasas, a Veszpremi Haladas es a Veszpremi Lokomotiv ellen. Tagja voltam a veszprem megyei ifjusagi valogatottnak is. Abban az idoben meg jo volt nagyon a magyar labdarugas vilagviszonylatban is.

Nekunk fiataloknak voltak peldakepeink, jo edzoink es a tehetsegeket az orszagos ifjusagi bajnoksagokban es a magasabb bajnoksagokba valo felkerulesert folyo kuzdelmekben, pl./ Zala megye – Veszprem megye / a tehetsegkutatok konnyen felfedeztek. Hogy csak egy peldat mondjak : Engem a Rakli Kalmanbacsi fedezett fel, ugy kerultem a Szombathelyi Haladasba 1957 – ben a Geza batyammal. Kiket igazolt rajtunk kivul abban a szezonban a Kalmanbacsinak koszonhetoen a Haladas ?

Varga : kapust Celdomolkrol  Pem Csaba kozepcsatart Keszthelyrol Popovics Geza jobbhalfot es Sandor belso csatart Keszthelyrol.

Toth Zoltan balszelsot Janoshazarol. Pal Tuko jobbosszekotot KormendrolNovak Dezso tobb poszton tudott jatszani Kolkedrol

Kelemen Lacit es Kovacs Sanyit Zala megyebol. Varga minden poszton hasznalhato vedojatekost egy budapesti kiscsapattol.

A vasmegyei tehetsegek Torok Peter, es Komora Imre nagyon jol hasznalhato tehetsegek voltak.

Ma mar ez sajnos nincs ! De miert ? Azert, mert megszunt a tehetsegkutatas, es ozonlenek a tehetsegtelen harmad es negyedrangu kulfoldi  jatekosok Magyarorszagra a menedzsereik  segitsegevel, akik megfosztjak a magyar tehetsegeket a bizonyitasi lehetosegektol.

Egy jo kulfoldi edzo es jatekos nem ir ala szerzodest Magyarorszagon. Csak azok mennek Magyarorszagra, akik itt nyugaton nem kellenek senkinek.

Attila ! Az en idomben rengeteg tehetseges sracok voltak Veszprem megyeben. En nem tudom elhinni, hogy ez a teny mar a multe. En a helyedben szemelyessen felkeresnem azokat az egyesuleteket akiknel tobb tehetseges srac van es az egyesuletet megkernem arra, hogy adjanak engedelyt arra, hogy  hetente 2 – szer nalatok edzenek. En ezt a gondolkodasmodot eveken  at sikerrel hasznaltam itt Hollandiaban, es jol jart mind a harom fel.

Lenne egy keresem. En nagyon szivessen segitem a tevekenysegedet, de ha az anyagaimat hasznalod, ne torold ki a nevemet. Barati olelesem, es  kedves Csaladodnak a legjobbakat kivanom.

 

 

Popovics Sandor.