Táplálkozás 1.

2014.12.02 22:50

08:00: Reggeli

Diego Forlan: Én kezdem a napot egy tányér ananásszal. Szeretem az édes dolgokat, és az íze felébreszt . Aztán majd néhány pirítóssal - barna kenyér - vajjal, majd a joghurt. Néha szoktam enni egy omlettet sonkával és sajttal - Szeretem a  tojássárgáját. Inni, narancslevet, ez elég üzemanyag a délelőtti edzés előtt.

Matt Lovell, Tottenham Hotspur és Angol rögbi válogatott csapat táplálkozási szakembere: friss ananász egy kiváló étel, a focistáknak. A fontos az, hogy enni meg kell enni belsejét - ennek magas bromelain szintje, egy emésztőenzim, amely segíthet a játékosoknak hogy a sérülés hosszát lecsökkenti megszünteti a gyulladást. Omlett magas fehérje és segít megállítani a szénhidrát felszívódását  a kenyér és az ananász is kiegyenlíti a vércukorszintet. Fehérje jó az izom regenerációra.

Matt ajánlja ... amatőr játékosoknak kell tojás, az edzés előtt. A barna kenyérben levő szénhidrátok, amely lebontja a glükózt - a preferált üzemanyag az izmok működéséhez. Én javaslom a lekváros vagy mézes  pirítóst, ami növeli a vércukorszintet és feltöltődnek tőle az izmok glikogén raktárait.  Azt javaslom,  hogy csak egy kis pohár narancslevet igyunk.

13:00: Ebéd

Diego: Két-három órás edzés után megyek egyenesen ebédelni. Az  én ebédem többnyire tészta és a rizs és a csirke. Kis spagetti olajjal  a tetején, és talán egy kicsit a sajt. Ha veszem a csirkét, akkor grillezem és soha nem sütöm. Ez sokkal egészségesebb.

Matt: A szervezet nagyon gyorsan lebontja a tésztát, ami feltölti azt energia tárolókat. A csirke is nagyon könnyen emészthető, és pótolja a proteint, amely támogatatja izom regenerálódását.

Matt ajánlja ... Vannak mérkőzés utáni italokat, amelyek egyszerre tartalmaznak szénhidrátot és fehérjét - csokoládés tej, például, amely egy kiváló helyettesítheti, ha nem férnek hozzá tejsavófehérje. Ez segít az izmok javítás, helyreállítás és a tankolás. Én javaslom, amelyek zöld leveles saláta is.

04:00: Uzsonna

Diego: Késő délután, én általában egy kis gyümölcsöt, narancs, ananász egy turmixgépbe, és ezt iszom . Hogyan mondod ezt angolul? (A smoothie). OK.  Majd adjunk hozzá egy kevés víz és a jég, és ez lesz a smoothie. Az íze jó, különösen a forró nyári napokon. A táplálkozás sza emberek azt mondják, hogy meg kell legalább öt adag gyümölcsöt vagy zöldséget enni minden nap. Azt hiszem, én legalább tízet megeszem! 

Matt: A smoothie tele van vitaminokkal és antioxidánsokkal, amelyek segítenek a gyorsabb regenerálódásban és segíti a szervezetet felkészülni a következő edzésre vagy mérkőzésre. Miután keményen dolgozott, reggel, Diego az edzésen anyagcsere folyamatok  gyorsabban beindulnak, és ez további energiát  segít felszabadítani a testében.

Matt ajánlja .... hozzáadása egy kefir,vagy yoghurt a smoothie fokozni fogja a regenerálódást. Az aminosavak tejsavófehérje segítségével számtalan módon: különösen javítja a  helyreállítódási időt, és jelentősen hozzájárul az immunrendszer megerősödéséhez, így nem betegedhet meg.

21:00: Vacsora 

Ha otthon vagyok, akkor eszem Este 9 körül, általában  halat salátával. Szeretem sok-sok friss paradicsommal, párolt zöldségekkel. Tudom, hogy az élelmiszer amit eszem egészséges és jó a testemnek, de én nagyon élvezem, hogy mindet megeszem. Néha, csak időnként iszom némi dulce de leche (karamellizált tej). Nem igazán van Angliában. Az italok közül, a vizet tartom a legjobbnak.  Vizzet iszom a képzés alatt  is. Nem iszom alkoholt, és nem vagyok hozzászokva. Kipróbáltam, amikor fiatalabb voltam, de nem iszom már.

Matt: Ő eszik késő este, ami nem ideális, de nem baj, mert a halak könnyen és gyorsan emészthetőek, a zöldségek is.  A karamellizált tej segíthet neki, pihenésre és a lazításra,  jó éjszakai alvást biztosít. Az alvás nagyon fontos a regenerálódásban,biztosítja az optimális teljesítményt.

Matt ajánlja ...  vacsora : Azt javaslom, egy tál fehér hal - foltos, sima lepényhal, sávos, coley, cod - brokkoli, bab és paradicsom.